Αταλάντη - Άγιος Στέφανος 21/2/2016

Ο Μέσος Άνθρωπος …ΕΣΥ ..!!!

Ας “πάμε” …. 22 ώρες πριν την εκκίνηση ….

Σαββάτο 07:30 …….. ντρίίίίνννν το ξυπνητήρι ….. μάθημα (φροντιστήριο) μέχρι τις 10:30 (είμαι φροντιστής) …. μετακίνηση για 16 km με το αυτοκίνητο και όλα τα ποδηλατικά φορτωμένα, μαζί με το μωρό (ποδήλατο) …… φτάνουμε στη Χώρα ….. άλλες 4 ώρες μάθημα εκεί.

14:30 αναχώρηση και μετά από 480 km μια που οι αγρότες έχουν τα αιτήματα τους,

φτάνουμε στην Πρωτεύουσα … η ώρα είναι 21:30 … συνεννόηση με τους φίλους που προγραμματίζουμε να ποδηλατήσουμε μαζί.
Κουβεντούλα με τα ξαδέρφια που με φιλοξενούν , φαγητό , πλοήγηση στο διαδίκτυο και

ενημέρωση για τον καιρό , ετοιμασία στα ποδηλατικά ώστε να είναι έτοιμα και να μην τα ψάχνουμε τα ξημερώματα … εεεε …και κατά τις 01:30 ύπνος ………….. χρρρρρ…χρρρρρ…χρρρρρ.

04:25 ντρίίίίνννν το ξυπνητήρι … εγερτήριο ετοιμασία .
Συναντάμε τον Κώστα ( Κώστας Αναστασόπουλος ) στις 05:20 τον «ποδηλατοκολλητό» μου , τον άνθρωπο με τον οποίο έχουμε ποδηλατήσει μαζί κάπου 3000 km τον φίλο που μου λύνει γρήγορα τις απορίες αυτόν που ο Αρχέλαος ( Αρχέλαος Ναουμίδης ) αποκαλεί (κι όχι άδικα) ΓΚΟΥΡΟΥ !!!! …. (μόλις άρχισε η αποζημίωση για την όλη «ταλαιπωρία» του ταξιδιού) .

Στις 05:40 είχαμε ξεφορτώσει τα ποδήλατα στον Άγιο Στέφανο

……… ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ άρχιζε η γιορτή …….. άγνωστα νέα πρόσωπα, νέες συστάσεις αλλά και πολλές παλιότερες γνωριμίες , άτομα με τα οποία απλά συναντηθήκαμε κι αλλάξαμε δυο κουβέντες άλλοι που φάγαμε μαζί στα όρθια ή καθιστοί άλλοι που κλέψαμε μαζί μερικά λεπτά ύπνου σε ένα τραπέζι δίπλα από το πιάτο μας ή σε μια στάση ΚΤΕΛ δίπλα στο σκουπιδοτενεκέ με τον Ήλιο να ανατέλλει στα μάτια μας και τα κουνούπια ….. να έχουν διαφορετική άποψη για το αν πρέπει να κοιμηθούμε ή όχι …… αααα ρε Κώστα … αααα ρε …. Δημήτρη …..!!!!!

Εδώ και πριν αναφέρουμε οτιδήποτε άλλο θα πρέπει να πούμε ότι για την πραγματοποίηση ενός Brevet έχει εργαστεί μια σειρά ανθρώπων και πριν και κατά τη διάρκεια του και μετά .

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΣΤΕΡΕΙΣΤΕ ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ.
ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

Σφραγίζουμε τις κάρτες μας κάπου στις 06:15 .
Ξεκινάμε αξημέρωτα με ανακλαστικά γιλέκα, αναμμένα φώτα μπρος πίσω και κάποιοι και

στο πίσω μέρος του κράνους.

ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΕΚΤΕΘΙΜΕΝΟΙ .

Ο δρόμος γλιστρά είναι βρεγμένος και ψιχαλίζει …. ξεκινώ φοβισμένος μήπως έχουμε κάποιο επικίνδυνο γλίστρημα . Ευτυχώς ο καιρός δεν χειροτερεύει αλλά το αντίθετο … έρχεται και το πρώτο φως της αυγής προχωράμε σταθερά προς το πρώτο μας σημείο ελέγχου στα 49,8 km στις 08:32 (Ύπατο Εκκλησία) Στο κομμάτι αυτό της διαδρομής είχαμε μικρά ανεβοκατεβάσματα κάτι σαν τα μεγάλου μήκους κύματα θάλασσας. Κάποια δύσκολη ανηφόρα δεν βρήκαμε με εξαίρεση περίπου 1,5 km πριν την εκκλησία. Στο δρόμο ήρθε μαζί μας και έμεινε ως το τέλος ένα παλληκάρι 23 χρονών ο Γιώργος ( Γιώργος Πουλος… να η ΝΕΑ ΜΑΣ γνωριμία που λέγαμε) έτσι η παρέα μας απαρτίζεται από εμένα, τον Γκουρού μας Κώστα , τον Αρχέλαο και το Γιώργη τον μικρότερο της παρέας , με τα μισά χρόνια μας και λιγότερα κι όμως ταιριάξαμε ….. (εδώ προδίδουμε λίγο και την ηλικία μας … χαχαχα !!!)

Φεύγοντας περνάμε από Θήβα και κατευθυνόμαστε προς Αλίαρτο …ευθεία ατελείωτη …, χωρίς να σταματήσουμε περνάμε στην Κωπαΐδα και φθάνουμε στις 11:14 στον Ορχομενό στο σημείο ελέγχου (ήδη κάναμε 113,9 km) μας σφραγίζει ο Jhon Jiv. Τρώμε τις μακαρονάδες μας ξεκουραζόμαστε ανταλλάσσουμε πειράγματα με όλους όσους ξέρουμε και με κείνους που δεν ξέραμε και θα τους ξαναδούμε …. Χαχαχα !!!!!

όλα τα λεφτά πολύ πλάκα … δεν σου κάνει καρδιά να ξεκολλήσεις από κει αλλά … πρέπει , τα χιλιόμετρα περιμένουν …. και είναι εκεί …

Στο τμήμα αυτό της διαδρομής δεν είχαμε καμιά ανηφόρα …. Οριζόντιο επίπεδο και μεγάλες ευθείες .

Φεύγουμε για την Κυρτώνη που βρίσκεται στα 14 km μετά τον Ορχομενό. Εδώ έχουμε τη μοναδική δύσκολη ανηφόρα για περίπου 8 km, από ομορφιά (για μένα) ίσως το καλύτερο κομμάτι της διαδρομής. Φθάνουμε στο σημείο ελέγχου στις 12:43 …. Μας σφραγίζει το Brevetόσκυλο ο Έκτορας , κάπου στην ανηφορα χωρίσαμε αλλά πάλι μαζεύεται η ομάδα και φεύγουμε. Ανεβαίνουμε περίπου για 1,5 km ακόμη κι αρχίζει η κατηφόρα, με μια ΥΠΕΡΟΧΗ ΘΕΑ ΑΠΕΡΑΝΤΟΥ ΓΑΛΑΖΙΟΥ μέχρι την Αταλάντη όπου αρχίζουμε να κατευθυνόμαστε προς το χωριό Ακόντιο (181 km) .

Φτάνουμε στη Χαιρώνεια όπου σταματάμε για τις κλασσικές φωτογραφίες με το Λέοντα της Χαιρώνειας 179 km). Από κει φθάνουμε ξανά στον Ορχομενό 191,8 km περίπου στις 15:47 όπου τιμάμε πάλι τη μακαρονάδα μιλάμε με τα παιδιά του σημείου ελέγχου και τους συνποδηλάτες που συναντάμε εκεί σφραγίζουμε και φεύγουμε για Θήβα. Ατέλειωτες ευθείες και οριζόντιο επίπεδο .

Θήβα 233,7 km σφραγίζουμε περίπου 18:00 …. Αράζουμε κανονικά για πιτόγυρα

και σουβλάκια και αφού τα πούμε και λίγο μεταξύ μας για τις εντυπώσεις μας ετοιμαζόμαστε …
Φοράμε γιλέκα ανάβουμε φώτα και ξεκινάμε για τα τελευταία 56 km.

Στο δρόμο μας πιάνει το σκοτάδι … άλλη ΜΑΓΕΙΑ … ποδηλασία με Σελήνη 13 ημερών ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ … ησυχία … κάποιες φορές που δεν περνούν αυτοκίνητα το μόνο που ακούς είναι η περιστροφή της αλυσίδας ….. η κύλιση των τροχών στην άσφαλτο και που και που οι αλλαγές των ταχυτήτων.
Μαγεία …. με τα «παιδιά» πιάνουμε την κουβέντα για διάφορα θέματα κυρίως ποδηλατικού περιεχομένου, όχι βέβαια ότι στην υπόλοιπη διαδρομή δεν μιλούσαμε αλλά για κάποιο λόγο το βράδυ προσωπικά γίνομαι περισσότερο ομιλητικός .

Στην αρχή δεν μου άρεσε η ποδηλασία τη νύχτα τη φοβόμουν … τώρα είναι κάτι που με ελκύει ή μάλλον με συναρπάζει … πολύ θα έλεγα. Δεν φοβάμαι πια τη νυχτερινή ποδηλασία αλλά σίγουρα τη ΣΕΒΟΜΑΙ και συνάμα την απολαμβάνω .

Ποδηλατήσαμε για περίπου δυόμιση ώρες και φθάνουμε κοντά στον Άγιο Στέφανο όπου είν

αι και ο τερματισμός μας. Εκεί είχαμε για περίπου 3 km ανηφόρα και τέλος.

Ο καιρός (γενικά αστάθμητος παράγοντας τέτοια εποχή) τουλάχιστον σε αυτή τη διαδρομή μας επεφύλαξε ευχάριστη έκπληξη καθώς από πολύ νωρίς το πρωί έδειξε ότι θα ήταν πολύ καλύτερος από ότι περιμέναμε.

Το Brevet της Αταλάντης είδα ότι για 300 km είναι ένα αξιοπρεπές καλοσχεδιασμένο Brevet και το ΣΥΝΙΣΤΩ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ για κάποιον που θέλει να δοκιμάσει κάτι περισσότερο από τα 200 km και να έχει και μερικές ώρες να δοκιμάσει τη νυχτερινή ποδηλασία στα πλαίσια ενός Brevet . Ευχαρίστως θα το ξαναέκανα… άλλωστε οι συνποδηλάτες μου το είχαν κάνει περισσότερες από 3 φορές ο καθένας εμένα ήταν η πρώτη φορά .
Τα υψομετρικά του δεν είναι πολλά και αυτό το κάνει σχετικά εύκολα προσεγγίσιμο και ευχάριστο για κάποιον που ξεκινά και είναι καινούργιος στο χώρο αυτό.
το συναισθημα : Περίμενα με ανυπομονησία (μικρού παιδιού θα έλεγα) πως και πώς να δω τις γνωστές φάτσες αλλά να γνωρίσω και καινούργιες .

Η περιοχή Επίσης γνώρισα και αυτή τη νέα για μένα περιοχή η οποία στο μεγαλύτερο μέρος

της είναι πολύ όμορφη , ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και με ιστορικά στοιχεία.

Η παρέα : Σημαντικό κομμάτι του όλου πράγματος (τουλάχιστον για μένα) και ιδιαίτερα τη νύχτα. Έχω μάθει να ποδηλατώ μόνος για πάρα πολλές ώρες μια και στον τόπο μου το πρόγραμμά μου είναι δύσκολο να ταιριάξει με άλλων. Προτιμώ όμως να ποδηλατώ με παρέα.

Η δυσκολία της νυχτας : Η ποδηλασία είναι πολύ ιδιαίτερη τη νύχτα αλλά τελικά μου αρέσει. Όμως θέλει ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΦΩΤΙΣΜΟ έλεγχο του ύπνου καλή παρέα και ΚΥΡΙΩΣ ΠΡΟΣΟΧΗ από όλους.

Γιατί ποδηλατούμε : Κάνουμε καλή γυμναστική με μικρή επιβάρυνση του σώματος λόγω κραδασμών κ.λ.π.
Γνωρίζουμε τα νέα μέρη απ’ όπου περνάμε. Είμαστε δίπλα στη φύση και με μικρές (σε σχέση με το αμάξι) ταχύτητες αντιλαμβανόμαστε τελείως διαφορετικά το χώρο και το χρόνο με περισσότερες αισθήσεις ( π.χ. όσφρηση – αφή) και για περισσότερο χρονικό διάστημα.

Προσωπικά βρίσκω και την ευκαιρία να κάνω με την ησυχία μου αναπόσπα

στος ΣΚΕΨΕΙΣ τόσο σε προσωπικά θέματα όσο και σε επαγγελματικά. Πολλές φορές εκεί πάνω στη σέλλα “είδα” λάθη που δεν τα έβλεπα σε κάποιους τομείς και βρήκα λύσεις σε ορισμένα . Όσο κι αν ακούγεται παράξενο μπορώ να πω ότι γνώρισα και συνεχίζω να γνωρίζω καλύτερα τον εαυτό μου .

Σίγουρα είδα ότι μπορούσα να κάνω πράγματα που πριν ούτε καν το πίστευα ότι θα τα έκανα. Βάζω νέα όρια στον εαυτό μου προσπαθώντας να τα προσεγγίσω γιατί όχι και να τα ξεπεράσω.
Προφανώς δεν είμαι ούτε αθλητής ούτε τίποτε το ιδιαίτερο πιστεύω είμαι απλά ο μέσος άνθρωπος.

Μια που τα Brevets είναι ποδηλατικές διαδρομές ΜΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ αυτό προάγει και το πνεύμα της δημιουργίας ΠΑΡΕΑΣ κατά τη διάρκεια του Brevet και όχι μόνο.

Ο Μέσος Άνθρωπος …ΕΣΥ ..!!!
που μπορεί και ίσως να μην το ξέρεις ………