• Home
  • Brevets
  • Θέλετε να διοργανώσετε ένα brevet;

Θέλετε να διοργανώσετε ένα brevet;

Για να διοργανώσετε ένα brevet το 2023 θα πρέπει να ακολουθήσετε τις παρακάτω διαδικασίες:

ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ BREVET 2024

ΕΑΝ ΕΧΕΤΕ ΞΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙ BREVET

  • Απλά συμπληρώνετε αυτή τη φόρμα με όλα τα στοιχεία που είναι απαραίτητα και τη στέλνετε με email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. με τίτλο ''Διοργάνωση Brevet''
  • Να καταβάλλετε το ποσό των 10 ευρώ ανά brevet που θα δήλωσετε στο πρόγραμμα. Η εισφορά αυτή είναι εφάπαξ για την κάθε χρονιά και θα ισχύσει από το πρόγραμμα του 2024 και έπειτα.

ΕΑΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΤΕ BREVET ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ

  • Nα έχετε γράψει πλήρες roadbook σε έντυπη μορφή. Το roadbook στην απλούστερη μορφή του παραθέτει: είτε (α) όλους τους οικισμούς που περνά η διαδρομή ή (β) όλες τις αλλαγές δρόμων, καθώς και την ολική χιλιομετρική απόσταση του κάθε σημείου από την εκκίνηση. Επίσης πρέπει να αναφέρονται τα σημεία ελέγχου και οι ώρες που ανοίγουν/κλείνουν (για ευκολία χρησιμοποιήστε αυτή τη φόρμα:http://www.rusa.org/octime_acp.html ). Να θυμάστε πως το κοντρόλ της εκκίνησης πρέπει να είναι ανοιχτό για μία ώρα.

  • Να συμπληρώσετε αυτή τη φόρμα με όλα τα στοιχεία που είναι απαραίτητα και να τη στείλετε με email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. με τίτλο ''Διοργάνωση Brevet''

  • Να τυπώσετε, να γράψετε το ονοματεπώνυμό σας και να υπογράψετε σε ΚΑΘΕ σελίδα των κανόνων διοργανωτών, γράφοντας  τη φράση: «Το διάβασα και το αποδέχομαι». ( κανονισμοί διοργανωτών )

  • Να είστε μέλος ή να συνεργάζεστε με κάποιον σύλλογο, club, επιχείρηση κ.α.(ανεξαρτήτως αθλήματος ή δραστηριότητας, αρκεί να είναι αναγνωρισμένο νομικό πρόσωπο) και να έχετε την έγκριση αυτού για τη διοργάνωση brevet. Το όνομα αυτού του φορέα θα φαίνεται ως διοργανωτής.

  • Να αποφασίσετε ημερομηνία και ώρα διεξαγωγής

  • Αν δεν έχετε κάνει υπεύθυνη δήλωση ως συμμετέχοντας σε brevet, να υπογράψετε και να πάρετε γνήσιο της υπογραφής σε αυτή, ανεξαρτήτως από το αν θα λάβετε μέρος σε brevet.

  • Να καταβάλλετε το ποσό των 10 ευρώ ανά brevet που θα δήλωσετε στο πρόγραμμα. Η εισφορά αυτή είναι εφάπαξ για την κάθε χρονιά και θα ισχύσει από το πρόγραμμα του 2024 και έπειτα.

Μόλις τα κάνετε όλα αυτά, τότε σε έναν φάκελο βάζετε τα εξής:

  • Τους κανόνες υπογεγραμμένους

  • Την υπεύθυνη δήλωση συμμετέχοντα στα ελληνικά brevets, αν δεν την έχετε παραδώσει.

  • Ταχυδρομήστε τον φάκελο στη διεύθυνση:

Για διοργάνωση brevet

Τασιόπουλος Βαγγέλης

Μελίσσου 16

Αθήνα, 11635

Μόλις το αίτημά σας παραληφθεί και επεξεργαστεί θα φανεί σε αυτήν εδώ τη σελίδα όπου θα συμπληρώνεται το πρόγραμμα του 2024.

Η λήξη της υποβολής αιτήματος για τη διοργάνωση brevets είναι η 30/9/2023 (ημερομηνία παραλαβής).

 Υπενθυμίζεται πως δεν υπάρχει περιορισμός σχετικά: με την τοποθεσία και την ώρα εκκίνησης, με την ημέρα ή ημερομηνία εκκίνησης, με τον αριθμό τον διοργανώσεων σε μια ημέρα.

 

Κανόνες για τους διοργανωτές

Εισαγωγή

Σύλλογοι / Διοργανωτές ζητούν άδεια για την οργάνωση εκδηλώσεων Brevets de Randonneurs Mondiaux (BRM) και δεσμεύονται, μέσω εξουσιοδοτημένου αντιπροσώπου της, να εφαρμόζουν οι συμμετέχοντες στις εκδηλώσεις, αυστηρά τους κανόνες των  BRM, καθώς και να συμμορφώνονται με τους πρόσθετους κανόνες για τους διοργανωτές όπως αναφέρονται παρακάτω.

Οι BRM εκδηλώσεις δεν είναι ασήμαντα ζητήματα. Οι BRM διοργανωτές πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους σοβαρά.

Οι διοργανωτές πρέπει να σέβονται τις εκδηλώσεις και αυτούς που συμμετέχουν σε αυτές. Για να εξασφαλιστεί ότι οι BRM εκδηλώσεις θα διατηρήσουν τη φήμη, την οποία προσδοκούν για κάποιον αντάξιο του τίτλου ”Randonneur” δεν θα διστάσουν να επιβάλλουν κυρώσεις σε όποιον συμμετέχοντα παραβιάσει  οποιονδήποτε κανόνα των BRM εκδηλώσεων.

Η Λέσχη Audax Club Parisien ευχαριστεί όλους τους εθελοντές που συμβάλλουν στη διοργάνωση των εκδηλώσεων αυτών, και κατά συνέπεια, στην ανάπτυξη της ποδηλασίας  μεγάλων αποστάσεων, τόσο στη Γαλλία όσο και στο εξωτερικό.

 

Απαιτήσεις για τη Διοργάνωση Εκδηλώσεων

Σύλλογοι, άτομα ή οργανώσεις που ζητούν άδεια να διοργανώσουν BRM εκδηλώσεις, πρέπει να υποβάλουν τo ημερολόγιο του/των brevet(s) τους για το επόμενο έτος στον τοπικό εκπρόσωπο της ACP, πριν από την 14η Σεπτεμβρίου. Αυτός με τη σειρά του θα το μεταφέρει στον εκπρόσωπο της ACP για τις εκδηλώσεις BRM των χωρών του εξωτερικού, πριν από την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας.

Για να χαρακτηρίζονται οι εκδηλώσεις επισήμως ως Brevets de Randonneurs Modiaux, πρέπει να είναι στο επίσημο ημερολογιακό πρόγραμμα της ACP  που δημοσιεύεται κάθε χρόνο τον Ιανουάριο. Ως εκ τούτου, είναι απολύτως επιτακτική ανάγκη, οι εκδηλώσεις να υποβάλλονται έγκαιρα στο ημερολόγιο αυτό. Ο τοπικός εκπρόσωπος της ACP θα ειδοποιεί αυτούς τους διοργανωτές που ζητούν την δρομολόγηση των εκδηλώσεών τους, των οποίων όμως oι εκδηλώσεις δεν θα μεταφέρονται στο επίσημο ημερολόγιο. Οι διοργανωτές είναι εξίσου υπεύθυνοι να ενημερώνουν τον τοπικό εκπρόσωπο της ACP για τυχόν ακύρωση ή αλλαγή των ημερομηνιών.

 

Αντιπρόσωποι

Κάθε σύλλογος/οργάνωση πρέπει να ορίσει ένα επίσημο αντιπρόσωπο, ο οποίος θα χρησιμεύσει ως σύνδεσμός της με την ACP σχετικά με τις BRM εκδηλώσεις.

Ασφάλιση

Η Λέσχη Audax Parisien απαιτεί όλοι διοργανωτές και οι συμμετέχοντες, να έχουν ασφαλιστική κάλυψη.

 

Διαδρομές

Δύο αντίγραφα των διαδρομών brevet (φύλλο διαδρομής), θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται στην αίτηση για την άδεια διοργάνωσης εκδηλώσεων. Οι διαδρομές πρέπει να περιγράφονται λεπτομερώς. Οι διοργανωτές των οποίων οι brevet διαδρομές έχουν ήδη πιστοποιηθεί από το Audax Club  Parisien ή από τον τοπικό εκπρόσωπο της ACP (δηλαδή έχουν σφραγιστεί και τους έχει έχει δοθεί ένας αριθμός πιστοποίησης), μπορούν να υποβάλουν τον αριθμό πιστοποίησης των συγκεκριμένων διαδρομών. Στην επιστολή θα πρέπει να περιέχεται και ένας δεύτερος φάκελος με γραμματόσημο, και τη διεύθυνση του αντιπροσώπου του συλλόγου, ώστε να του αποστέλλεται πίσω το αντίγραφο της πιστοποιημένης διαδρομής.

Η επιλογή της διαδρομής επαφίεται στον διοργανωτή. Ωστόσο, οι διαδρομές που αποτελούνται από την ίδια κυκλική διαδρομή πολλαπλές φορές, ανεξάρτητα από την απόσταση του brevet, δεν επιτρέπονται. Ιδανικά, οι διαδρομές πρέπει να είναι, σε δρόμους περιορισμένης κυκλοφορίας, σε δρόμους που είναι εύκολο σε κάποιον να ακολουθήσει και που βρίσκονται σε καλή κατάσταση. Οι δρόμοι πρέπει να επιλέγονται προσεκτικά για νυχτερινές διαδρομές (σήμανση στο δρόμο, αρκετά καλή επίστρωση…). Είναι αναγκαίο να αποφευχθεί ενδιάμεσο πέρασμα κοντά στο σημείο του τερματισμού για να κρατηθεί το πνεύμα της μεγάλης διαδρομής και να ελαχιστοποιηθούν οι εγκαταλείψεις. Ακραίες καταστάσεις εδάφους, θα πρέπει να δημοσιοποιούνται ως τέτοιες, από την πρώτη δημοσίευση της διαδρομής. Η επιλογή της ημερομηνίας και της τοποθεσίας της διαδρομής θα πρέπει γίνεται έτσι ώστε να αποφεύγονται ακραίες καιρικές συνθήκες (καταιγίδες, χιόνι, υπερβολικό κρύο ή ζέστη).

Τα φύλλα διαδρομής θα πρέπει να είναι σαφή και ακριβή και να περιέχουν όλες τις σχετικές λεπτομέρειες. Τα χιλιόμετρα πρέπει να προσδιορίζονται από τους οδικούς χάρτες του κράτους, από ταχύμετρα, ή προγράμματα χαρτογράφησης του υπολογιστή. Ελάχιστη συνολική απόσταση για μια διαδρομή πρέπει  πάντα να είναι η επίσημη απόσταση του brevet, από την οποία μπορεί να υπάρχει υπέρβαση μερικών χιλιομέτρων +5%.

Τα φύλλα διαδρομής, πρέπει να περιλαμβάνουν τη θέση όλων των σημείων ελέγχου, καθώς και την ώρα έναρξης και λήξης τους.

Ένα brevet  μπορεί να έχει μόνο ένα σημείο εκκίνησης. Οι διοργανωτές στην ίδια περιοχή ή τοποθεσία μπορούν ωστόσο, να διοργανώνουν brevets που να ξεκινούν την ίδια ημερομηνία και ώρα και να χρησιμοποιούν την ίδια διαδρομή.

Αυτή η εξαίρεση στον κανόνα επιτρέπεται μόνο σε εκείνες τις ομάδες που συμφωνούν να συντονίζουν τα σημεία ελέγχου τους, έτσι ώστε ένα σημείο ελέγχου να αποτελεί και σημείο εκκίνησης για μερικούς αναβάτες αλλά και ενδιάμεσο σημείο ελέγχου, για εκείνους που έχουν ξεκινήσει από άλλο σημείο ελέγχου.

 

Σημεία ελέγχου

Τα σημεία ελέγχου θα πρέπει τοποθετημένα σε περίπου ίσες αποστάσεις μεταξύ τους. Σύμφωνα με την απόσταση, θα πρέπει να είναι ως εξής:

2 έως 4 για brevet 200 χλμ

3 έως 5 για brevet 300 χλμ

4 έως 6 για brevet 400 χλμ

5 έως 7 για brevet 600 χλμ

6 έως 10 για brevet 1000 χλμ

 

Πρόσθετα σημεία ελέγχου  θα πρέπει να βρίσκονται σε κάθε άκρο της διαδρομής, καθώς και σε οποιοδήποτε σημείο κατά μήκος της διαδρομής, όπου θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί μια συντόμευση διαδρομής. Επιπρόσθετα σημεία ελέγχου ενδέχεται να στελεχώνονται από μέλη της ACP με τη σύμφωνη γνώμη του εκπρόσωπου της ACP για τα BRM του εξωτερικού. Τα σημεία έναρξης και τερματισμού, θα πρέπει να είναι στελεχωμένα με ένα ή περισσότερα άτομα τα οποία επιλέγονται από τον διοργανωτή.

Το καλύτερο δυνατό θα ήταν, αυτά τα σημεία ελέγχου να είναι στελεχωμένα  συνεχώς, από την επίσημη έναρξή τους έως το επίσημο κλείσιμό τους. Και τα άλλα σημεία ελέγχου θα πρέπει επίσης να είναι στελεχωμένα. Κατά προτίμηση, τα σημεία ελέγχου θα πρέπει να βρίσκονται σε μια  εγκατάσταση, μια επιχείρηση για παράδειγμα, όπου  οι κάρτες brevet όλων των συμμετεχόντων θα ελέγχονται και θα σφραγίζονται. Η διεύθυνση της εγκατάστασης θα πρέπει να αναγράφεται στην κάρτα brevet.

 

Υπολογισμός των χρόνων έναρξης και λήξης:

 

A – Σημείο εκκίνησης:

Έναρξη: Η ώρα έναρξης έχει οριστεί από τον διοργανωτή (Χ ώρα).

Λήξη: Ο χρόνος λήξης για το σημείο εκκίνησης είναι 1 ώρα μετά την ώρα έναρξης (X+1 ώρα).

Β – Ενδιάμεσα σημεία ελέγχου:

Έναρξη και Λήξη: Η έναρξη και η λήξη για τα ενδιάμεσα σημεία ελέγχου καθορίζονται με την προσθήκη ελάχιστου και μέγιστου χρόνου ταξιδιού στα σημεία εκκίνησης. Οι χρόνοι ταξιδίου υπολογίζονται διαιρώντας την συνολική απόσταση του εκάστοτε σημείου ελέγχου από την αρχή με μια ελάχιστη και μέγιστη ταχύτητα. Η ελάχιστη και η μέγιστη ταχύτητα ποικίλλουν ανάλογα με τη συνολική απόσταση.

Γ – Σημείο τερματισμού:

Έναρξη: Η ώρα έναρξης του σημείου τερματισμού υπολογίζεται με τον ίδιο τρόπο όπως εκείνες για τα ενδιάμεσα σημεία ελέγχου, ωστόσο, η θεωρητική απόσταση είναι αυτή που χρησιμοποιείται είναι (200, 300, 400, 600, 1000 χλμ).

Λήξη: Η λήξη για το σημείο ελέγχου του τερματισμού υπολογίζεται προσθέτοντας τον μέγιστο επιτρεπόμενο χρόνο για το brevet με το χρόνο ανοίγματος του σημείου εκκίνησης. Μέγιστος επιτρεπόμενος χρόνος (σε ώρες και λεπτά, ΩΩ:ΛΛ) είναι οι εξής:

 

13:30 για 200 χλμ

20:00 για 300 χλμ

27:00 για 400 χλμ

40:00 για 600 χλμ

75:00 για 1000 χλμ

 

Για ένα ενδιάμεσο σημείο ελέγχου στα 200 χιλιόμετρα, η ώρα  κλεισίματος είναι 13:20. Για ένα ενδιάμεσο σημείο ελέγχου στα 400 χιλιόμετρα, η ώρα κλεισίματος είναι 26:40.

 

Κάρτες Brevet

Οι διοργανωτές θα παρέχουν μια κάρτα brevet σε κάθε συμμετέχοντα. Σε αυτή την κάρτα θα πρέπει να αναφέρονται οι θέσεις των σημείων ελέγχου, η απόσταση, το άνοιγμα και το κλείσιμο για το εκάστοτε σημείο ελέγχου. (Σημείο εκκίνησης, ενδιάμεσα σημεία ελέγχου και σημείο τερματισμού).

 

Οργάνωση προγράμματος

Προηγούμενο έτος:

  • Εγγραφή των εκδηλώσεών σας στο εθνικό ημερολόγιο.

 

Περισσότερο από ένα μήνα πριν:

  • Τοπικές διαφημίσεις (εφημερίδες, φυλλάδια, διαδίκτυο κλπ…) .
  • Ασφάλιση αστικής ευθύνης ή οποιαδήποτε άλλη ασφάλιση που απαιτείται από την εκάστοτε χώρα .
  • Κοινοποίηση της εκδήλωσης στην αρμόδια κυβερνητική υπηρεσία, εφόσον απαιτείται .

 

Λίγες εβδομάδες πριν:

  • Παραγγελία των καρτών Brevet και ενδεχομένως, ενός αναμνηστικού μεταλλίου. Το σχήμα του μεταλλίου αλλάζει το έτος μετά από το P.B.P. και ισχύει για 4 χρόνια.

Λίγες ημέρες πριν :

  • Ετοιμάστε τις κάρτες Brevet ( πληροφορίες για το brevet και τους ελέγχους ) .
  • Συμπληρώστε τις κάρτες Brevet για τους προεγγεγραμμένους ποδηλάτες (πληροφορίες σχετικά με το συμμετέχοντα και το σύλλογό του) .

 

Πριν από την έναρξη:

  • Ο διοργανωτής πρέπει να παρέχει σε κάθε ποδηλάτη τους κανόνες brevet. Οι ποδηλάτες πρέπει να εξοικειωθούν με τους κανόνες, καθώς και να συμμορφώνονται με αυτούς .
  • Οι ποδηλάτες εγγράφονται στην εκδήλωση με την συμπλήρωση, μιας φόρμας εγγραφής .
  • Οι εγγεγραμμένοι ποδηλάτες λαμβάνουν μια συμπληρωμένη κάρτα brevet και ένα φύλλο διαδρομής.
  • Οι διοργανωτές θα πρέπει να σφραγίσουν τις κάρτες brevet των ποδηλατών και να σημειώσουν την ώρα της αναχώρησης από το σημείο εκκίνησης.

 

Κατά τη διάρκεια του Brevet:

  • Σε κάθε σημείο ελέγχου οι διοργανωτές θα πρέπει να σφραγίζουν τις κάρτες διαδρομής των ποδηλατών και να σημειώνουν το χρόνο της άφιξής τους στο σημείο ελέγχου.
  • Στην περίπτωση που στα σημεία ελέγχου δεν παρευρίσκεται μέλος της διοργάνωσης επιτρέπεται να συμβεί ένα από τα παρακάτω:

(1) Να σταλεί μια κάρτα από ταχυδρομείο η οποία θα πρέπει να αναγράφει την τοποθεσία, την ώρα, το όνομα, το επώνυμο και την υπογραφή του ποδηλάτη (η οποία θα ελεγχθεί κατά την παραλαβή της από τον διοργανωτή για την σφραγίδα του ταχυδρομείου),

(2) Να προσκομιστεί η απόδειξη από ένα κατάστημα ή κάποια άλλη απόδειξη αγοράς με εγγεγραμμένη την ημερομηνία και την ώρα, ή

(3) Να γραφούν πληροφορίες σχετικά με ένα προκαθορισμένο και αναγνωρίσιμο ορόσημο (διακριτικό σημείο)  ή πινακίδα στην κάρτα brevet, καθώς και η ώρα και ημερομηνία.

Ο διοργανωτής μπορεί να καθορίσει ποια επιλογή επιτρέπεται για ένα δεδομένο σημείο ελέγχου.

 

Στον τερματισμό:

-Ο διοργανωτής πρέπει να επαληθεύει ότι η κάθε κάρτα έχει τα εξής:

μια σφραγίδα από κάθε ένα από τα σημεία ελέγχου

την ώρα άφιξης σε κάθε σημείο ελέγχου

την επιλογή μεταλλίου συμπληρωμένη

την υπογραφή του αναβάτη.

-Ο διοργανωτής πρέπει να υπολογίσει το συνολικό χρόνο του brevet και να το σημειώσει στην κάρτα διαδρομής του αναβάτη στον προβλεπόμενο χώρο.

-Ο διοργανωτής θα πρέπει να συγκεντρώσει όλες τις κάρτες brevet, μέχρι να λάβει τα αυτοκόλλητα homologation.

 

Μετά το Brevet:

-Οι διοργανωτές θα πρέπει να συνοψίζουν τα αποτελέσματα του  brevet εντός 7 ημερών από την ολοκλήρωση της εκδήλωσης.

Οι περιλήψεις θα πρέπει να συμπληρώνονται στην φόρμα που απαιτείται από τον εκπρόσωπο της ACP. Η περίληψη θα πρέπει να περιλαμβάνει τα ονόματα όλων των ποδηλατών που έχουν ολοκληρώσει με επιτυχία το brevet. Η περίληψη θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνει το χρόνο κάθε ποδηλάτη για το brevet και ένα Χ στη στήλη «μετάλλιο» αν ο ποδηλάτης έχει αγοράσει μετάλλιο. Ο ACP κωδικός του club στο οποίο ανήκει ο ποδηλάτης, θα πρέπει επίσης να συμπεριληφθεί. Ο εκπρόσωπος της ACP, θα πρέπει να συνοψίσει όλα τα αποτελέσματα  brevet εντός 30 ημερών από την ολοκλήρωση της εκδήλωσης. Οι περιλήψεις θα πρέπει να είναι στην φόρμα που απαιτείται από τον εκπρόσωπο της ACP για τα BRM.

-Τυχόν δημοσιευμένα αποτελέσματα του brevet θα πρέπει να καταγράφουν τους ποδηλάτες τυχαία ή με αλφαβητική σειρά σύμφωνα με το επώνυμο και όχι με τη σειρά άφιξης των ποδηλατών ή τον συνολικό χρόνο που έχει παρέλθει. Δώστε προσοχή στους κωδικούς ACP οι οποίοι είναι έξι (6) ψηφία, για κάθε ποδηλάτη, ακόμη και για ποδηλάτες που δεν υπάγονται σε κάποιο σύλλογο. Η λίστα των κωδικών ACP, είναι διαθέσιμη από τον υπεύθυνο της ACP για τα BRM ή στον εκπρόσωπο της ACP.

Οι διοργανωτές οι οποίοι διοργανώνουν μια BRM εκδήλωση για πρώτη φορά πρέπει επίσης να στείλουν όλες τις κάρτες brevet. Η υποχρέωση αυτή επιτρέπει στον εκπρόσωπο της ACP να βεβαιωθεί ότι ο διοργανωτής έχει κατανοήσει  πλήρως τους κανόνες BRM και τους έχει εφαρμόσει σωστά. Κάθε διοργανωτής της εκάστοτε BRM εκδήλωσης, ενδέχεται να κληθεί να υποβάλει τις κάρτες brevet για επανεξέταση από την ACP.

Ο εκπρόσωπος της ACP θα επανεξετάσει τα αποτελέσματα brevet που υποβάλλονται από τους διοργανωτές και θα βεβαιωθεί ότι τα brevets έχουν εκτελεστεί ορθά. Μετά από τον έλεγχο, ένα αντίγραφο των αποτελεσμάτων brevet που υποβάλλεται από τον διοργανωτή, θα πρέπει να επιστραφεί. Το συμπληρωμένο αντίγραφο θα αναγράφει τον αριθμό πιστοποίησης του κάθε αναβάτη.

Ένα αυτοκόλλητο με τον ίδιο αριθμό πιστοποίησης θα συμπεριλαμβάνεται. Εάν έχει γίνει παραγγελία μεταλλίων επίσης θα αποσταλούν. Τα αυτοκόλλητα πρέπει να τοποθετηθούν στις κάρτες brevet των ποδηλατών στον προβλεπόμενο χώρο.

Η τιμή της κάρτας για κάθε διοργάνωση ξεχωριστά, διαμορφώνεται ελεύθερα κατά την κρίση του διοργανωτή, με τον περιορισμό ότι για κάθε συγκεκριμένη διοργάνωση θα υπάρχει μια ενιαία τιμή κάρτας για όλους τους συμμετέχοντες.

• Το κόστος του μεταλλίου διαμορφώνεται ελεύθερα κατά την κρίση του διοργανωτή από το οποίο ο Διοργανωτής θα αποδίδει στην ΛΕ.ΠΟ.Τ.Ε. τα 10 Ευρώ

• Ο διοργανωτής θα αποδίδει στην ΛΕ.ΠΟ.Τ.Ε. 3 Ευρώ για κάθε HOMOLOGATION ανεξάρτητα από τον αριθμό καρτών που έχει διαθέσει.

• Ο διοργανωτής έχει την δυνατότητα να εκτυπώνει ή να προμηθεύεται κάρτες από όπου επιθυμεί αρκεί αυτές να ακολουθούν το πρότυπο που θα του έχει διατεθεί από την ΛΕ.ΠΟ.Τ.Ε.

• Όλα τα ανωτέρω αφορούν τις διοργανώσεις από 1 Ιανουαρίου 2023 εκτός αν για λόγους ανωτέρας βίας απαιτηθεί η αναθεώρησή τους.

Οι συμπληρωμένες κάρτες και τα αγορασμένα μετάλλια θα πρέπει στη συνέχεια να επιστραφούν στους ποδηλάτες από τον διοργανωτή του brevet.